Černé ovce kosmetické skříňky

01.08.2015 14:50

Taky jste si všimla, kolik kosmetických firem obléklo své výrobky do černých kabátků? Nedivím se tomu. Vypadá to chic a vynikne to v každé koupelně.

Dřív se černá rozpínala jen v oddělení pánské kosmetiky, teď ale proniká i do ladies sekce. Po dražších značkám se k tomuto trendu připojilo i pár massmarketových, tedy těch, které potkáte v běžné drogerii.

V poslední době se mi do koupelny zatoulalo hned několik černých ovcí:

 

Relaxační jedničkou je Mcely Bouquet, sůl do koupele s bylinkami, které pocházejí se svatojiřského lesa. Ten přiléhá zámku Mcely a zámecká paní (nejen) z měsíčku, levandule a heřmánku vyrábí přírodní kosmetiku, které při návštěvě jejího sídla prostě neodoláte. Stačí si jen na toaletě nakrémovat ruce a už budete Sherlock Holmes pátrající, co to je zač. Yves Saint Laurent má vymazlené parfémy a nové Black Opium je na temné večery jako stvořené. Cítím v něm kouř a černý rybíz a touhu. Až se budu vracet z letního kina, chci vonět přesně takhle. Bílé logo Chanel je jediným tříštívým prvkem na černé krabičce. Uvnitř se ukrývá jemná tvářenka, mám ráda světle růžové, ale v Chanelu si hravě vyberete odstín, který podtrhne vaši krásu. Rtěnkám Loréal černé obaly sluší, a je absolutně jedno, jakou barvu obklopují. Podobné jsem zahlédla i u Chanel, Astor a Loréal. A určitě najdete i jiné. Sluší to všem, nemyslíte?

Černého Petra dostávají navíc i tyhle moje oblíbené výrobky:

Lékořicová zubní pasta Marvis váš nudný koupelnový rituál naprosto zboří. Čištění zubů už nikdy nebude jako dřív.

Nejlepší mezi nejlepšími. Tuhle pozici si mezi řasenkami už dost dlouho drží Lancome. Vždycky, když koupím jinou, svatosvatě slibuji bohu Lancomovi, že mu už vždycky budu věrná. (Ale hřešit se musí, že?!)

Pět tisíc za tenhle černý zázrak od Shiseido není málo. Revitalizing Cream ovšem slibuje zázraky a za zázrak bych "jánevímcodala". Sečteno a podtrženo, vyplatí se.